BaeK PunyA Twitter

1.@nuanshaari67

Likes Baek Punya

My Great Web page

Sunday 11 December 2011

3,000 saksi gerhana bulan penuh

Salam semua.
Entri kali ni aku nk share tentang Gerhana Bulan Penuh yg berlaku malam semalam. malam semalam cuaca baik pulak tu, so aku dapat lihat dengan jelas kt rumah dengan anak2.. Subhanallah...Peluang yg tak dapat aku lepaskan seumur hidup. Kalau nak tunggu berlaku lagi ,kena la tunggu sehingga 2014...tu pon kalau cuaca baik, kalau hujan, melepas laa... Cuba korang lihat gambar kt bawah ni yg aku petik dari Mingguan Malaysia. nak amik gambar guna handphone, tak clear...lagi pon tak de camera canggih...huhu

Kat bawah ni plak, Simulasi Gerhana Bulan Penuh
aku rasa setakat ni saja, jumpa lagi di lain entri....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...