BaeK PunyA Twitter

1.@nuanshaari67

Likes Baek Punya

My Great Web page

Tuesday 26 July 2011

GEGARIA METRO DI PLAZA ANGSANA 23-JULAI 2011.

Salam semua di entri yg terbaru.
Hari Sabtu yang lepas, sempena off-day, aku ambil peluang utk pergi ke Plaza Angsana bersama-sama puteriku yg ke 3 & anak bongsuku.
Saja nak rasa suasana Gegaria Metro....cuaca memang OK la...panas tapi berangin...

Antara yang menarik perhatian adalah pameran motor2 scrambler ..tengok la kt gambar ni...






Motor easy rider yang berkuasa tinggi pon ada...kalau ada test ride , nak gak aku try ....tapi takat pameran jeq...huhu...tak de chance laaaa...

Selain tu ada gak mat2 motor ni buat pelbagai2 aksi riding ikut skill masing2... bekas Mat Rempit agak nye...hehe...


Next, bawak anak2 aku ke kem Metro Kids...Kat sini ada game utk kanak2...jadi aku biarkan diorang berdua enjoy di dunia mereka sendiri...
          
Abby & Danish Tengah syok mendengar Kak Fatin berceloteh & bercerita di Metro Kids...



Habis je anak2ku kt Metro Kids, apa lagi kena pow la dgn diorang...masing2 nak belon yg harganya korang paham2 je laaa...huhu...anak2 punya pasal , layannnnnnnn......
Pastu, aku nye turn lak nak merayau...hehehe...trus ke Pameran Foto Metro...banyak juga maklumat yg bole aku perolehi dari booth ni....  Sambil tu masuk kuiz Metro ada 5 soalan...so far semua bole jawab, tapi keputusan nya bukan pada hari yg sama...penganjur kata diorang akan call kalau menang..."KALAU"..perkataan yg biasa aku dengar...huhu..memang tak mengharap pon...Baik aku trus gi kt pameran kereta berhias..eh..bukan..most decorative Car at Gegaria Metro...pada aku , gambar yg kt bawah ni paling menarik perhatianku...



Proton Wira tuuu...memang kreatif betul la tuan nye kereta ni...agak2 berapa RM yg diorang dah perabihkan???

Cantik kan?

Abby nak jadi model kereta ni...
Tempat duduk belakang yang ada CLASS!!
Memang cantik tapi tak bole nak letak barang. huhu...utk yg bujang @ 2nd car OK la...

sebuah lagi kereta yg menjadi perhatian...   cute kan?
Jumpa lagi di lain entri yang akan datang...tungguuuuuuuuuu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...