BaeK PunyA Twitter

1.@nuanshaari67

Likes Baek Punya

My Great Web page

Thursday 28 June 2012

Photoshoot Kegemaranku dari Canon EOS 1100D

Salam semua,
Bulan Mac yg lalu, aku ada belikan kamera DSLR utk anak aku yg dapat keputusan cemerlang dlm peperiksaan.Tak lah canggih sangat, tapi setakat utk bergaya tu boleh laa...hehe...
Aku beli Canon EOS1100D dgn standard lens...nak beli lens yg BaeK PunyA,budget tak cukup...huhu...

 Mula2 tu aku tak ambil tahu pon camne nak guna...anak2ku je yg kemaruk habis...cuba korang lihat gambar2 yg diorang snap ni...hmmm..





Lama kelamaan aku pula yg seronok...trus jd kemaruk cam diorang...Cuba korang lihat foto2 yg aku snap ni...ada banyak foto2, tapi foto kegemaranku cam kat bawah ni...Enjoy viewing k..























Menganyam ketupat
Birthday's cake Danish


wedding's cake
Flower Girl



Ayah ku
Nape ni? Merajuk?? sesi fotografi dah tamat daaa.

petanda hujan lebat akan tiba

Aku hanya serangga-kata BPR

Terasing
Limau purut tanaman isteriku berhasil daaa...
Sunflower kebanggaan isteriku...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...