BaeK PunyA Twitter

1.@nuanshaari67

Likes Baek Punya

My Great Web page

Monday 2 January 2012

JALAN2 CARI MAKAN

Salam semua...
Ini adalah entri pertamaku utk tahun 2012..dan rasanya belum terlambat lagi utk aku ucapkan Selamat Tahun Baru utk semua bloggers & surfers. Azam aku tahun ni nak blogging(post entry) lebih banyak lagi..

Utk entri kali ni, aku nak share tentang Chicken Chop & ia adalah antara makanan kegemaran aku...Dah banyak info yg aku dapat tentang tempat2 Chicken Chop yg Baek Punya dari kawan2...Mungkin utk mereka memang sedap, however, utk aku yg "kaki Chicken Chop" ni rasanya sama je, cuma sos dia kurang power...harga pun boleh tahan mahal gak...huhu

Ada lagi satu info dari kawan isteri aku, tempat ni terletak di Jalan Padi2(tanda A),BBU (Bandar Baru Uda) di JB (dekat ngan rumah aku...tapi baru tahu...hehehe...Restoran Angah D&C..

lokasi bertanda A
View Larger Map

Hari Jumaat yg lepas, aku & isteriku pergilah ke restoran ni utk test power...Pergh!!!!Memang power giler especially sos dia...

 


Then, malam tadi aku pun bawa anak2ku skali makan kat tempat ni..

Restoran ni sentiasa dipenuhi dgn pelanggan, tapi servis dia memang cepat, jadi tak perlu risau...
Restoran ni pun ada pelbagai menu , tapi yg aku paling suka ialah Fried Chicken Chop...Nak tahu harga dia berapa??? Ha..satu pinggan RM5.00...murah tak? Quantity & rasa mcm Chicken Chop yg berharga RM10 @ RM20...
Restoran ni dah boleh aku jadikan antara tempat yg mesti utk Friday Family dinner selain dari Singgah Selalu, My Friend Tom Yam, Wak Radol  dll....Kalau boleh nak setiap minggu...hehehe...nak tau kenapa? tengok lah gambar kat bawah ni:
 Sedap sangatttt sampai Licin tuuu.....


Jumpa lagi di lain entri...Jgn lupa:
1) Join the Group (Sign In -Free je)
2) Klik kan iklan2 yg ada tu ye...hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...